Księgowość
1) Prowadzenie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów (księgi podatkowe):
♦ założenie elektronicznej PKPIR
♦ ewidencjonowanie przychodów na podstawie faktur, raportów z kas fiskalnych, ewidencji sprzedaży
♦ ewidencjonowanie wydatków na podstawie faktur kosztowych, listy płac, rachunków do umów zleceń , przelewów do ZUS etc.
♦ dokonywanie selekcji pod względem KUP, NKUP
♦ amortyzowanie środków trwałych ( wprowadzanie do ewidencji, naliczanie amortyzacji, likwidacja środka trwałego)
♦ zwrot dokumentów nieprawidłowych
♦ naliczanie podatku PIT
♦ ustalanie właściowości US w zakresie podatku PIT
♦ prowadzenie rejstru sprzedaży VAT
♦ prowadzenie rejestru zakupu VAT
♦ sporządzenie deklaracji VAT
♦ i inne wymagane przepisami prawa czynności
2) Prowadzenie pełnej księgowości (księgi rachunkowe):
♦ ustalenie polityki rachunkowości
♦ założenie kont w systemie finansowo-księgowym
♦ wprowadzenie Bilansu otwarcia
♦ założenie rejestrów VAT
♦ wprowadzanie faktur przychodowych i raportów fiskalnych na odpowiednich kontach
♦ wprowadzanie dokumentów kosztowych na odpowiednich kontach
♦ selekcja KUP, NKUP
♦ naliczanie podatku VAT
♦ naliczanie amortyzacji
♦ naliczanie RMK
♦ rozliczanie Kasy
♦ wprowadzenie wyciagu bankowego
♦ wprowadzenie listy płac
♦ zamknięcie miesiąca
♦ naliczenie zaliczki na Podatek CIT, informacja o wymiarze podatku do klienta
♦ naliczenie i sporządzenie deklaracji VAT, informacja o wymiarze podatku do klienta
♦ rocznie: przygotowanie deklaracji CIT
♦ rocznie: przygotowanie sprawozdania fiansowego
♦ co pół roku: analiza rozrachunków: należności, zobowiązania.
3) Ryczałt ewidencjonowany.