Księgowość

1) Prowadzenie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów (księgi podatkowe):

♦    założenie elektronicznej PKPIR
♦    ewidencjonowanie przychodów na podstawie faktur, raportów z kas fiskalnych, ewidencji sprzedaży
♦    ewidencjonowanie wydatków na podstawie faktur kosztowych, listy płac, rachunków do umów zleceń , przelewów do ZUS etc.
♦    dokonywanie selekcji pod względem KUP, NKUP
♦    amortyzowanie środków trwałych ( wprowadzanie do ewidencji, naliczanie amortyzacji, likwidacja środka trwałego)
♦    zwrot dokumentów nieprawidłowych
♦    naliczanie podatku PIT
♦    ustalanie właściowości US w zakresie podatku PIT
♦    prowadzenie rejstru sprzedaży VAT
♦    prowadzenie rejestru zakupu VAT
♦    sporządzenie deklaracji VAT
♦    i inne wymagane przepisami prawa czynności

2) Prowadzenie pełnej księgowości (księgi rachunkowe):

♦    ustalenie polityki rachunkowości
♦    założenie kont w systemie finansowo-księgowym
♦    wprowadzenie Bilansu otwarcia
♦    założenie rejestrów VAT
♦    wprowadzanie faktur przychodowych i raportów fiskalnych na odpowiednich kontach
♦    wprowadzanie dokumentów kosztowych na odpowiednich kontach
♦    selekcja KUP, NKUP
♦    naliczanie podatku VAT
♦    naliczanie amortyzacji
♦    naliczanie RMK
♦    rozliczanie Kasy
♦    wprowadzenie wyciagu bankowego
♦    wprowadzenie listy płac
♦    zamknięcie miesiąca
♦    naliczenie zaliczki na Podatek CIT, informacja o wymiarze podatku do klienta
♦    naliczenie i sporządzenie deklaracji VAT, informacja o wymiarze podatku do klienta
♦    rocznie: przygotowanie deklaracji CIT
♦    rocznie: przygotowanie sprawozdania fiansowego
♦    co pół roku: analiza rozrachunków: należności, zobowiązania.

3) Ryczałt ewidencjonowany.